Veelgestelde vragen

F.A.Q.

U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. U kunt binnenkort ook via de App reserveren.
Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.
U betaalt bij het reserveren via Mollie. U kunt betalen via Ideal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact.
U kunt ons 24/7 telefonisch bereiken op: +31 (0) 20 737 1484. Mocht het nummer bezet zijn of niet direct worden opgenomen kunt u 5 min later nogmaals proberen. Daarnaast kunt u e-mailen naar: info@driveupservices.nl Wij lezen de emails tussen 09:00-19:00 uur. U ontvangt uiterlijk binnen 24 uur reactie op werkdagen. De klantenservice is enkel via email te bereiken. De chauffeurs hebben geen tijd om vragen te beantwoorden. U hoeft maar 1 of 2 keer te bellen, onze chauffeurs bellen alle nummers zsm terug.
U kunt ons een korte email sturen, via onze website, onder ‘contact’ of naar info@driveupservices.nl Vermeld u hierbij uw reservering nummer en kenteken. In de bevestigingsemail zit ook een wijzigingslink, dat is het makkelijkst en het snelst.
Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u even kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft, kunt u een mail sturen naar info@driveupservicest.nl of even bellen met +31 (0) 20- 737 1484
Indien u of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen wij u nog steeds van dienst zijn. Wij helpen veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel.
U kunt annuleren via email onder vermelding van uw reservering gegevens en of kenteken. Hier zijn in sommige gevallen kosten aan verbonden als het binnen 24 uur voor vertrek is.
Onze chauffeursdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Voor informatie kunt u op werkdagen van 8.00 uur tot 16.00 uur contact met ons opnemen.
Fouten worden overal gemaakt waar gewerkt wordt. Wij kunnen eventuele schades logischerwijs niet uitsluiten. Wel doen wij er alles aan om schades te voorkomen. Zo werken wij uitsluitend samen met betrouwbare chauffeurs die in het bezit zijn van een verklaring omtrent gedrag van het ministerie van justitie. Tevens worden al onze chauffeurs regelmatig bijgeschoold. Indien u schade heeft geconstateerd die er bij vertrek nog niet zat, kunt u hier het Schademeldingsformulier invullen. Wij zullen dan ons intake schaderapport en foto's raadplegen van uw auto.
Wij vinden het vervelend als onze klanten niet tevreden zijn. U kunt ons e-mailen of bellen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht direct te behandelen.
Indien u één of meerdere dagen eerder of later terugkomt, stuur dan een email naar info@driveupservices.nl. Wij adviseren altijd om veranderingen in het reisschema even door te geven via email.
No Show: heenreis: bij niet komen parkeren zonder annuleren worden geen refunds gegeven. Heeft u nog niet betaald, dan bent u alsnog het volledige bedrag verschuldigd
Valet Service: ja wij parkeren uw auto voor u bij een van onze parkeerplaatsen. Shuttle Service: ja bij lang parkeren wordt uw auto na aanname op ons kantoor naar een van onze parkeerplaatsen gereden en op de dag van terugkomst rijden wij uw auto weer naar ons kantoor zodat u direct kunt instappen. Er wordt maximaal 15km gereden met de auto. Onze manager beheert de sleutels en controleert de individuele transfers.